Historie Felicie Fun

Favorit FUN

První prototyp Škody Fun z prosince 1992 vycházel ještě ze Škody Favorit Pick-up.

O tomto voze si můžete přečíst více v článku Favorit FUN

 

Prototypy

 

V roce 1996 následovali prototypy založené na Felicii Pick up.
Poprvé byla Felicia Fun představena na Geneva auto show 1996.

Oproti sériové verzi měly prototypy jink řešenu výklopnou mezistěnu, zadní oblouk a přední nárazník bez loga, logo bylo na kapotě (tento nárazník však mělo i několik produkčních verzí avšak snížený v horní části. Dále měla pouze příčníky bez hagusů.

 

 

 

Auto Shanghai 1997(prototyp)

Autotec 1996 (prototyp)

 

Výroba 1997-2001

Výroba byla zahájen ve Vrchlabí v květnu 1997. Vozidlo bylo určeno především pro posílení image Škody v jižních státech a nemělo být původně vůbec prodáváno na domácím trhu, protože to bylo v ostrém kontrastu s identitou značky v České republice.

Fun se vyráběl i s pravostranným řízením pro velkou Británii. Paleta motorů čítala 3 typy 1.3 MPI 50 Kw, 1.6MPI a 1.9D

Facelift Felicie se dotkl FUNa pouze uvnitř (světlý břidlicový interiér) vzhledem k atypickým nárazníkům.

Produkční verze ze začátku výroby - všimněte si nárazníku bez loga, avšak již nezasahuje nad kapotu jako u prototypu.

Felicia Fun z konce výroby

 

 

Laureta M4B

Speciál vytvořený firmou Laureta vznikl prodloužením rozvoru Felicie FUN. Dochován nejspíše pouze 1 exemplář.

 

Škoda Funstar

V roce 2015 byl představen koncept Funstar k příležitosti setkání VW u Wothensee bohužel bez zadních sedaček.