Historie Felicie Fun
Favorit FUN
První prototyp Škody Fun z prosince 1992 vycházel ještě ze Škody Favorit Pick-up.
O tomto voze si můžete přečíst více v článku Favorit FUN
Prototypy
V roce 1996 následovali prototypy založené na Felicii Pick up.
Poprvé byla Felicia Fun představena na Geneva auto show 1996.
Oproti sériové verzi měly prototypy jink řešenu výklopnou mezistěnu, zadní oblouk a přední nárazník bez loga, logo bylo na kapotě (tento nárazník však mělo i několik produkčních verzí avšak snížený v horní části. Dále měla pouze příčníky bez hagusů.
Auto Shanghai 1997(prototyp)
Autotec 1996 (prototyp)
Výroba 1997-2001
Výroba byla zahájen ve Vrchlabí v květnu 1997. Vozidlo bylo určeno především pro posílení image Škody v jižních státech a nemělo být původně vůbec prodáváno na domácím trhu, protože to bylo v ostrém kontrastu s identitou značky v České republice.
Fun se vyráběl i s pravostranným řízením pro velkou Británii. Paleta motorů čítala 3 typy 1.3 MPI 50 Kw, 1.6MPI a 1.9D
Facelift Felicie se dotkl FUNa pouze uvnitř (světlý břidlicový interiér) vzhledem k atypickým nárazníkům.
Produkční verze ze začátku výroby - všimněte si nárazníku bez loga, avšak již nezasahuje nad kapotu jako u prototypu.
Felicia Fun z konce výroby
Laureta M4B
Speciál vytvořený firmou Laureta vznikl prodloužením rozvoru Felicie FUN. Dochován nejspíše pouze 1 exemplář.
Škoda Funstar
V roce 2015 byl představen koncept Funstar k příležitosti setkání VW u Wothensee bohužel bez zadních sedaček.